مزایای لامپ حبابی
نوشته شده توسط : هدایت گستر

نور زیاد
یکی دیگر از مزایای استفاده از لامپ های حبابی، نور بسیار زیادی آن ها است. لامپ های فلورسنتی و رشته ای باید مدت زمان بسیار طولانی روشن بمانند تا گرما آن ها به حد نصاب برسد و درنتیجه نور آن ها افزایش یابد. اما لامپ های حبابی، به محض روشن شدن سریعا محیط را از نور خود سرشار می کنند و روشنایی را در همه جا پخش می نمایند.

طول عمر بالا
شاید این جمله را بار ها هنگام حمل لامپ های قدیمی شنیده اید که مواظب باش نشکند یا مراقب باشید که در هنگام گرم بودن دست به لامپ نزنید. لامپ های فلورسنتی و رشته ای از شیشه های بسیار نازکی تشکیل شده اند که این امر سبب کاهش طول عمر آن ها شده است. به همین دلیل حمل و نقل و حتی نصب آن ها می تواند در طول عمر لامپ تاثیرگذار باشد. اما لامپ های حبابی نسبت به دیگر لامپ ها از طول عمر بالا تری برخوردار هستند و دربرابر گرما، رطوبت و گردو غبار مقاومت بیشتری دارند.

جلوگیری از خطر آتش سوزی
لامپ های قدیمی به خصوص لامپ های رشته ای، در زمان روشن شدن یک جرقه نسبتا قوی تولید می کردند تا بتوانند روشن شوند. این امر در زمان گاز گرفتگی سبب آتش سوزی منازل می گشت. اما یکی از مزایای لامپ حبابی، تولید نکردن جرقه و نداشتن افت برق در هنگام روشن شدن است؛ این امر سبب می شود تا در زمان گاز گرفتگی نیز شما بتوانید از این لامپ استفاده کنید. لامپ های حبابی از مزایای فراوانی برخوردار هستند. پیشنهاد می شود بجای خرید لامپ های قدیمی ارزان قیمت، یک بار لامپ های حبابی را خریداری کنید و برای همیشه استفاده نمایید. جدیدترین و مناسب ترین قیمت لامپ حبابی را از هدایت گستر بخواهید!





:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: